Grillkväll!

Phu, jobbigt å ha gäster alltså! Fullt ös hela kvällen å nu gick de hem. Ninos å hans fru. Men de va trevligt! Å massa gott åt vi...! Imorn ska vi laga mat hos svärmor! Mums! Min favorit kyckling!

Igår gick jag hem till svärmor vid 22. Sen när jag skulle gå hem 2 timmar senare så va de så mörkt så roy fick komma å möta mig. Tror ni inte han träffar på 2 vildsvin i parken, som vi alltid går igenom. Han ringde mig för han fick ta en omväg, å då va jag typ 50 meter från parken. Gissa livrädd! Men jag såg dem aldrig, å vi tog andra vägen hem.
Dom hade säkert ätit upp mig om dom sett mig, å jag hade sprungit för mitt liv, eller svimmat! Tur att jag slapp uppleva de iaf! :P

Nu ska jag kolla en rulle. Lillan sover på pappas axel. Hon e helt knäckt efter 60 ml ersättning, haha. Vi har börjat ge henne nu å hon sover som en stock på den. Sen har jag insett att hon vill ha latexnapp förmodligen. Jag har bara silikonnappar å hon spottar ut dem. Latexen som jag köpte idag suger hon lite på iaf. Kämpa på! Jag vill verkligen att hon tar napp så hon blir en gladare bebis.

Nä nog om de. Nu ska jag ut å synda, SEN kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0