Mätt!

Har precis käkat fiskpanetter, ris å sallad... määäätt! Roy mår kasst idag. Han tror han fick sur mjölk i sin latte igår.. haha.. sov knappt på hela natten..
Idag städade jag hemma, å tvättar i vanlig ordning. Måste fixa här nu innan jag åker. På onsdag drar vi ju :D
Ska laga matlådor till Roy så han slipper svälta medans jag e borta. Men inte nu.. för nu e jag trött.
I måndags åkte vi till Sala för han skulle flyga. De va verkligen kul å se hur duktig han har blivit! Leona å jag stod på marken å vinkade. Så träffade jag en tjejpå flygfältet. Hennes kille flög också. Hon e gravid i 13:e veckan.  Å jag kan ju säga att jag inte e avundsjuk! Fy fan för att gå igenom 9 månader igen. Bläääää! Men vilken belöning jag fick iaf. Världens vackraste docka!

Igår va mamma här på besök. Vi gick till min frissa å hon fick fixa mammas hår. De blev så snyggt! :) Mycket finare än innan. Hoppas hon blev nöjd :)

Idag får Roy gäster. Jag tänker mingla iväg till svärmor då. Hon ska eventuellt färga mitt underhår mörkbrunt. Blir bra nu när de snart e höst. Börjar bli så himla ljus igen..

Leona å pappa ligger å sover nu. Dom e så gulliga! Tänkte passa på å ta ut whiskey på promenad. Stackarn ligger på altanen hela dagarna å glor. Kul å va hund liksom. Äta, skita, sova. Precis som Leona! :P Fast hon gapar ju en hel del också. Haha, hon skrek idag för full hals medans jag fixade maten. Tränar rösten tror jag.. Vi fick paket från Goboken idag också me lite böcker, så ikväll blir de högläsning innan vi tar natten :) Myyyys!

Nu ska jag ta rätt på de sista här. Man får aldrig sitta å ta de lugnt. 100 järn i elden! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0