Mot solen!

Nu lämnar jag de här tråkvädret å åker mot Kroatien. Ska bli skönt å få sola å bada lite. Om Leona låter mig vill säga. Tycker mer å mer för varje dag som går att hon blir mer bestämd. Hennes vilja e så stark! Hon gapar om hon inte får som hon vill. Tålamodet e lika me noll! Undrar vem hon brås på.. hehe..

Äntligen e allt färdigpackat. Tvättkorgen e tom å huset e kliniskt! Får se hur de ser ut när man kommer hem. 12 dagar me en endast en man å en hund i huset! Spännande!

Jaja, sista updaten nu innan jag sticker mot Arlanda!

Kommer sakna er alla! Speciellt dig Jojjan!

Mot solen sa jag!

Kommentarer
Postat av: johanna

och jag saknar ju er så klart

2011-08-16 @ 09:43:08
URL: http://jojjan89.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0