På hemmaplan igen.

Jaaa, va säger man... semestern blev inte riktigt som jag hoppats.. Så jag å Leona åkte hem, efter 5 dagar! Orkar inte ens dra historien nu, men hursom så e vi tillbaks hemma å ingen e gladare än jag. Vädret e visserligen inte de bästa. Men här e de lugn å ro. Ingen stress. Leona har fått tillbaks sina dagliga rutiner, å jag slipper känna press. Nu e de bara mina hemsysslor som ska göras, men de görs i min takt.

Idag va jag på stan å träffade Johanna. Handlade lite å gick runt. Leona skötte sig förvånansvärt bra faktiskt!
Väl hemma lagade jag maldon, tog promenad me hunden å sen har jag bara slappat hemma. Sköna dagar!

Nu har roy besök av sin bror. Dom sitter å spelar. Inga planer framöver för övrigt. Tar dagen som den kommer.

De börjar bli satans kallt nu på kvällarna. Sitter i mysdress nu på altanen å tar ett bloss.. Skäms på mig! En ny markis har vi fått. Roy har fixat belysning i vardagsrummet å jag har satt upp gardiner. Börjar se riktigt hemtrevligt ut.. Saknas bara en ny soffa, lite mattor, å de där jädra listerna förståss. Sen så...

Nu ska jag in å kika i godisskåpet å kolla om de finns nå gott! Yey.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nee, åkte ni hem tidigare?! Va tråkigt!! Men kanske inte var riktigt som man hoppats på...



Sv: Hahaha... Ja, det var inte igår man såg honom med hår på skann direkt ;)



Hoppas ni har det bra!!

Ha en trevlig helg!!



Kraam

2011-08-19 @ 12:16:57
URL: http://redtulip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0