Seg-måndag!



Dagens outfit på lilla fröken. Hennes ena öra (höger) sticker ut mer än de andra så jag satte på ett pannband, funderar på om man måste tejpa ?? Nån som har erfarenheter ??

Idag började Roy jobba igen. Livet återgår till de normala. Jag e bara hemma å ugglar, men de e ganska skönt om jag ska va ärlig. Håller på å tvättar å så fort lillan vill vakna så ska vi dammsuga här hemma. Vågar inte dra igång den nu när hon sover. Hon e så lättväckt nuförtiden!

Päääh, tro de eller ej, nu e jag medlem på facebook igen. Men vi får se hur långvarig jag blir.

Massa å göra, måste ringa runt å kolla kyrkor till dopet. Måste beställa en klänning till Leona osv. Så likabra jag får tummen ur rumpan å gör nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0