Shopping!

Idag va vi på stan me Johanna å shoppade sommarkläder.. Jösses vilken rea de va! Har köpt massa fina klänningar till Leona, å jag längtar att få prova allt på henne! Hon kommer bli världens finaste verkligen! Men Leona va skitjobbig, spydde ner hela mig på HM, gapade å skrek. haha. Å jag fick panik som vanligt!

Tänkte att de e likabra å handla nu när vi åker till Kroatien. Känns som de jag har e för varmt för att vara utomlands med. Ska bli skönt å komma bort lite! Har ju varit hemma å ledig nu över 5 månader. Kan inte fatta att jag inte jobbat en enda dag sen sista februari. Jag som annars e värsta arbetsmyran.
Men jag känner nu att tiden går så fort, å jag vill uppleva lite nu när lillan e liten. Går allt bra me resan så kommer vi planera in en Turkiet-resa å säkert en Bulgarien-resa så Roy får komma iväg å flyga lite.
Jag kommer bli brun :D

I förrgår va vi hemma hela dagen å skrotade. Man promenerar till svärmor å fikar å sen har halva dagen gått. Händer inte mycket mer. Igår va jag i Katrineholm å hade ärende som stödperson. Roy tog hand om Leona hela 4 timmar själv! Han e såå duktig! Hon har börjat få smakportioner nu. Fick äta aprikos och päronpure. Hon va jätteduktig på å svälja å grisade inte ner sig alls knappt! Min stumpa! :)

Nu ligger mina två älsklingar å sussar sött i sängen. Själv sitter jag i min nya dress å softar i soffan. Känner mig trött i kroppen. Vi ska snart till svärmor å äta, sen ska vi åka till Sala för Roy ska flyga lite. Får se va jag å lilla damen hittar på under tiden. Likabra ta me sig dator ifall hon somnar å jag har tråkigt.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0