Lite semesterbilder

På flyget på väg mot Kroatien

På ett mysigt uteställe i Rijeka.

Ligger i vagnen å myser på stranden!

På en liten inhemsk restaurang i viskovo..

Bättre sent än aldrig :D Lägger upp några bilder som e passande å ha här på bloggen.. Leona e ju naken på varenda bild haha, aningen opassande kanske!

Igår fick jag fönstren städade :) Ser så fint å rent ut nu! Me like! Men kors i taket att jag tog in nån som gjorde de för en gångs skull. 14 fönster. Stackars människa!

Idag har jag opererat bort 2 leverfläckar.. eller ja, den ena va ju mitt födelsemärke på magen. De va typ mitt kännetecken. Å nu kommer de bli ett stort fult ärr där istället. Men jag e så trött på läkare som alltid anmärker. Ska känna å klämma fastän de inte ens e därför man sökt hjälp. Blää. Nu e de problemet ur världen iaf!

Roy står å lagar mat :D haha, han ska laga spagetti å köttfärssås. Får vi se va han har för skills i köket. De e väl andra gången han lagar mat sen vi träffades tror jag :P

I helgen e jag sugen på att dra till min värmländska trakter. Skulle verkligen vilja gå på Oxhälja i filipstad! Får se va de blir me de.

Nu lär jag nog attestera köket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0