Dålig update nu..

Men jag har haft en fullspäckad helg verkligen. Fredag va vi hos mamma å hjälpte henne me lite tekniska grejer samt å borra upp en lampa å sånt småpyssel. Sen tog vi me oss brorsans dotter å åkte hem till oss. Grillade oxfile å efter de tog jag tjejerna å gick till parken. Sen gick vi hem å kollade på två filmer. Myyys.

På lördagen va vi på Sydpoolen. De va Leonas första bad i simhall å hon verkligen njöt :) Sen åkte vi å handlade massa godis å åkte hem å frossade framför ytterligare två filmer.
Idag har jag storstädat å tvättat MASSOR! Usch! Mamma kom på besök å fikade mitt i städningen, välbehövd paus, sen åkte vi till Täby för å kolla på ett kök. Men de va hur sunkigt som helst, så då behåller jag hellre de vi har hemma...

Nu sitter jag här på altanen å tjuvröker lite. Skäms på mig!! Men nån gång då å då vid särskilda tillfällen :P
Har precis ätit världens godaste pastasallad å e proppmätt!

Imorn beger vi oss mot Mariehamn på 24-timmars. Blir Leonas första båtresa! Ska bli så trevligt!

Nu ska jag kolla lite blocket, sen hänga sista tvätten å efter de väntar sängen!

Gääääääsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0