Fest :)

Igår va vi bjudna till Stallarholmen på middag. Å de blev kalas för hela slanten för Roys del. Hjälp va full han va :) inte ofta man får se honom dricka sig redlös. Lillan skötte sig ultimat, sov mest hela dagen. Hon verkade verkligen njuta av skogsluften.
De känns som om jag drack igår oxå. Har den där läskiga känslan likt baksmälla idag. Kanske e sympati-bakis.

Idag lär de bli lugna gatan hemma med snabbmat å film. Va precis ute på promenad me vovven på order från Roy som behövde coca cola från affären. Haha! Lagom munter e han idag.. å Whiskey har jordens träningsvärk av all lek igår ute på tomten.

Leona ligger å sover å jag har passat på att fixa lite hemma. Imorn ska Sthlmsmammorna träffas i Solna. Jag har körförbud på bilen så måste först besikta den innan jag åker upp. Den har precis kommit från verkstan så de e inte så att de e en skrotbil man kör runt i. Tror vi fick nerslag på CO halten. Tanka i lite etanol sa verkstadskillen, så de får bli så imorn. Sen upp till stan me Lillan å träffa andra mammor å bebisar jämngamla me min prinsessa.

På tisdag ska vi till BVC å träffa doktorn. Jag vägde Leona i veckan för att se att hon går upp som hon ska, å hon har precis passerat 5 kg, den lilla tjockisen! Knappt så storlek 56 passar längre, hon har dragit iväg så mycket på längden!!

Annars har jag inte mycket planerat under veckan. De e så skönt å inte känna stress å press. Vi tar dagarna som de kommer.

Nu ska jag ringa broder i värmland å planera båtresan till Mariehamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0