Finner inga ord...

Idag har varit en sorgens dag. Man vaknar på morgonen å undrar va som händer me världen. Jag tittar på Leona å nästan skäms över va jag har utsatt henne för. Va har hon fötts till? Va e de för värld att leva i? Hur kan en människa släcka så många människors liv? Hur kan man? Jag finner inga ord verkligen. Jag känner så djupt me de hundratals, kanske tusentals, anhöriga till offren... 

Vi va på stan idag å träffade Johanna.. Åt kycklingsallad i Luna, väl förunnat! Sen nu ikväll va vi hos svärmor å grillade.. jättetrevligt.. men här sitter vi å grillar, medans folk sörjer sina barn. Usch samvete alltså.. Har kollat nyheterna hela kvällen.. tror de e 92 totalt nu me bomben i Oslo.. Helt sinnessjukt! Hoppas någon torterar denna människa till döds.. sakta sakta... va fan finns inte dödsstraff för? Förtjänar såna här människor att leva? Människor? DJUR! Jag tycker inte att han ska få nån andra chans... alla de liv han släckte, får de nån ny chans tro?

Nä de e fruktansvärt. Pissdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0