Home alone

Nu sitter jag i soffan å skriver me en hand.. Leona ligger i mitt knä å snusar sött å småtuttar emellanåt. Så nu e jag ett napp-substitut! :)
Roy e borta i helgen, å de va första gången sen lillan föddes. Men de går bra.. vi va hos svärmor sent igår, kom hem runt 23 å då hoppade vi i säng direkt. Leona somnade nästan direkt för natten medans jag låg i sängen å kollade på film. Sen slocknade jag me å vaknade av mardrömmar vid sju.. sen väckte lillan mig vid åtta.. men vi låg kvar ända till kl elva.. myste å snackade :) min fröken e så trevlig på morgonen!
Vi ska snart fixa oss å åka till svärmor igen... Imorn kommer pappa hem igen från flygningen, sen har han semester 3 veckor..

Förresten bokade vi biljetter i förrgår ner till kroatien, nämnde jag de? 12 dagar ska vi va där, men pappa stannar hemma å tar hand om vovven.. de blir Leonas första resa, ska bli spännande..

Nu vaknade prinsessan med ett ryck, å de e dags för dagens tvåa hör jag! Yummie! Luktar ju inte blomma här nu direkt!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0