Kalas!

Gårdagen gick över förväntan.. Leona sov en hel del efteråt å va lite hängig, men vi slapp iaf febern. Å idag har hon en bula där dom stuckit på ena benet. Stackarn grät av pneumokockvaccinet :( de sved å brände. Å mamma vågade inte ens va kvar i rummet, så Roy å hans mamma satt där. Vilken tönt jag e va? :) Jag som e så tuff annars. E så svag för min lilla flicka. Å gissa om jag grina när jag hörde henne ledsen :'( fyyyy. 2 månader till nästa spruta.

Idag fyllde Leonas faster Isabelle 5 år å de va kalas :) De va massa småtjejer där å de bara slog mig att sådär kommer de se ut hemma hos oss om ett par år. Roy kommer få panik stackarn!!
Svärmor hade bakat så fina tårtor med fjärilsmotiv. Förstår inte hur hon orkar! haha hon e så duktig. Själv kommer jag säkert köpa allt färdigt för jag e så bekväm :P

Nu sover lillan på pappas axel. Så skönt att jag får vila lite. Hade lockat håret idag, känns som om de va en evighet sen man fixade upp sig. De e fan inte lätt när man har barn! Jag förstår alla pyjamas-mammor som tappar lusten. Skulle säkert kunnat blivit en själv också, men jag skäms för Roys skull. Stackarn, har en 27-årig sunkig fru. Sminkar mig typ för hans skull, inte min egen liksom :P

Nu har jag hundra plikter, tvätt, diskmaskin mm.. MEN jag e så lycklig idag, för igår va de en elektriker här ÄNTLIGEN! Så nu hänger inte kablar å grejer överallt! Å min fina lampa över köksborde fungerar :D Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0