Kryssning!

Weee va kul de va (inte)! De e jobbigt å lämna hemmet me en sån liten... Men vi åt å drack gott iaf, å jag fick spendera tid me familjen. Kändes skönt å komma bort lite trots allt. De va nästan som om jag varit ute på partykryssning för jag kände mig ruggigt bakis. Sjösjuk i efterhand kanske.

Igår skulle jag ha träffat Johanna, men den damen va sjuk, så de blir i helgen istället. Idag skulle jag ha åkt upp till Solna å träffat mammorna, men Leona sov typ 1 timme inatt så jag va lagom mör. Vet inte va de e me fröken för hon trilskas verkligen, vill inte sova!! Hon har sovit typ 40 minuter nu vid lunch, vaknar hela tiden... så mammig!!

Inga planer nu för dagen. Bara ta de lugnt å försöka underhålla lillan. Å nu gråter hon igen. Lillan da!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0