Loppis

Oh what a day.. fattar inte varför jag bloggar egentligen. De händer ju verkligen ingenting i mitt liv.
Vi va på Loppis idag. Mamma va här å hälsade på. Men de fanns bara massa skräp... luktar så illa jämt när man kommer in på ställen där de finns gamla möbler. Men ibland kan man faktiskt hitta grejer. Jag köpte en ljusstake från orrefors. 30 spänn. Den glänste som om den va helt ny. Sen käkade vi kebabtallrik! Junkfood! Men ack så gott de e!

Imorn ska jag å sessan ner på stan å träffa Johanna. Dra en shoppingrunda å äta kycklingsallad i Luna :)
Blir trevligt... Måste köpa lite nya kläder till Leona. Hon växer ju så de knakar!!

Förresten har jag skickat in papprena nu till skatteverket. Leona Angelina Lindgren blidde de! Passar en liten ängel. Får se om å när de blir något dop. Jag måste ju också döpa mig. Kul å få lite vatten kastat i ansiktet liksom.
Nu ska vi kolla på film. Limitless. Får se om de e nåt å se. Ser fram emot å kolla på Transformers 3, så fort den kommer med skaplig kvalitet.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Heej!

Va roligt att du började blogga!! Lägger till dig på bloglovin direkt :)



Ses på måndag :)



Kraam

2011-07-05 @ 21:24:01
URL: http://redtulip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0