Måndag

Idag va vi uppe me tuppen. Besiktade bilen å va i Solna å fikade me Sthlmsmammorna!
Så kul.. när vi precis kommer till besiktningen så e jag nummer sju i kö. Leona vaknade såklart direkt bilen stannade, så då tänkte jag att jag hinner amma henne innan de e min tur. Mitt i amningen kommer de några pruttar i vanlig ordning. Jippie! De va bara byta i baksätet på bilen. Mumma! Sen när jag ska gå å kasta blöjan å kommer ut me prinsessan på armen så ser jag hur bilen började rulla. Wtf! Sprang å hoppade in i bilen å kastade mig på handbromsen. Måste ha sett riktigt kul ut :) Vart va dolda kameran?! Klant-jag hade inte lagt i nån växel. Tur att jag hann stanna för framför bilen några meter va en stor pelare! Rolig buckla jag hade fått annars! Bilen gick iaf genom besiktningen. Gött! Dags å sälja! Skitbil.. Leonas bilbarnstol får plats men bältet e så kort så de knappt går å spänna fast stolen.

Sen åkte vi till Solna å käkade lunch. Massa bebisar va de idag som hängde me :) sötnosar!

Nu har jag precis städat undan efter maten! Kyckling å kokosmjölk! Å nu e de dags för sessan att skicka på mig lass nr 2 hör jag! Bajsunge :D

Resan bokad å klar till måndagens kryssning nu iaf! Ska bli så mysigt å komma iväg me familjen!

Imorn kommer mamma å hälsar på igen tror jag. Sen ska vi till BVC å träffa doktorn på 2 månaders kontroll!
Gumman e ju 10 veckor idag men de e ju semestertider så de finns inga läkare som jobbar.
Gud va tiden går snabbt! Måste verkligen njuta av den här tiden nu. Snarare än man tror har hon blivit stora tjejen ju!

Duty calls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0