Trött..

Fattar inte varför, men jag e grymt trött... trilskas me att få leona å somna men hon e envisare än mig! :P
De har tagit mig en halvtimme att skriva den här första raden.. hon vaknar hela tiden! Wääääh! Inte lätt å va liten... Nu verkar hon ha somnat här bredvid iaf. Mysunge!

Igår hade vi besök av Roys farmor å farfar igen. De hade me sig Lahmeajin, typ små pizzor me köttfärs på.. typ som utbakade piroger. Jag hade fixat tabouleh (persiljesallad) till å de va så gott! Sen hade jag bakat en chokladkaka för Roys bror fyllde år. Gissa om tårtan blev slaktad! haha! Den va så himla god! Dagen innan bakade jag äppelpaj å hade i både ingefära å nejlika å de va verkligen supergott :) kanske blir duktig på å baka så småningom ändå? :P

Imorn kommer svärmor hem igen! Gissa om jag längtar! Känns så tomt här utan dom!

Nej jävlar, nu vakna hon igen! Dags å natta flicka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0