Västerås

Idag kom mamma å plockade upp mig så tog vi en roadtrip till Västerås. Skönt å komma ut lite faktiskt. Vi besökte en möbelaffär å mamma har hittat en schysst soffgrupp! Sen tog vi en annan möbelaffär på vägen hem, å där hittade jag en soffa som man kan bygga ihop själv me olika delar å en jättefin sänggavel. Vill ha!!

Imorn ska Leona få sin första vaccin.. jag e så nervös! Svärmor följer me, för Roy har svårt å komma loss från jobbet. Gissa om jag kommer grina om hon grinar, min gumma...! :(

Hela dagen försvann idag av åkande.. trött verkligen!
Ska kolla om de kommit nån film som man kan kolla på... Bara slänga sig på soffan me prinsessan å kika på nån rulle. Lär ju bli många såna kvällar. Å snart ska man väl behöva kolla på barnfilmer. haha! Ser framtiden framför mig me alla tivolin, djurparker, lekland, barnsemestrar.. jättekul! :P

Fortfarande i chock efter fredagens attentat i Norge. Höll tyst minut idag kl 12 för offren. Hoppas ni gjorde de me! Jävla svin.. ett skott i pannan säger jag bara!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0