Soliga onsdag!


För mig e de lördag hela veckan.. Sitter hemma, på altanen i solen å dricker en kopp kaffe. Ingen stress nånstans, ingen stress me nånting överhuvudtaget. Lillan sover, städningen e gjord, tvätten e de inge bråttom me heller för den delen. Snart kommer Roy hem. Funderar på om vi ska åka upp till stan en sväng å ta en glass. Why not? Om han ändå kommer hem en schysst tid å vädret håller i sig, så kan man ju ta en runda. Får passa på när vädret e så härligt! Sen får han faktiskt ta å hjälpa mig lägga upp en schysst header.

Igår va Johanna här hela eftemiddagen. Vi käkade plättar :D mumma! Tur att jag har någon att umgås me under mammaledigheten. Alla jobbar ju :( Å på kvällarna vill man ju ta de lugnt me familjen. Imorn får jag besök av mamsen. Får se va vi hittar på då. På fredag ska vi eventuellt ut till Täby å träffa några som oxå har bebis i samma ålder! Inte bestämt än dock...
På lördag blir de iaf grillning hos Roys kollega.Trevligt återseende!
Så nu vet ni hur min vecka ser ut.

Nä, meningslösa blogg. Nu ska jag njuta av solen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0