Då va allt bokat å klart!

Idag kollade vi lokalen! De kommer bli superfint! Så nu bytte jag kyrka till Tveta kyrka, så kommer lokalen ligga bara en liten bit bort! 19:e november kl 12! Så spännande!!!

Innan vi va å kolla på lokalen så va mamma på besök. Prinsessan blev så glad för å se momo :) Vi va hos frissan ett par timmar, så nu e vi fina i håret jag å mamsen också :) Mamma va nyss hemkommen från 2 varma veckor i turkiet, å lyllos Leona fick massa grejer av henne, fastrar, släkt å vänner därifrån! Gud va jag blev glad alltså! Dom tänker verkligen på en långväga ifrån. Måste åka dit å hälsa på snart! Har inte varit där på fem år. Å dom har gjort så fint där i Denizkent där vi har lägenheterna. Massa nybyggen å strandpromenad ända till Alanya. De blir grejer de! :P Får se när gumman blir lite större, då blir de en tripp.

Stora lyckönskningar också till världens bästa Johanna som får sin lägenhet idag. Nu måste man hitta nån inflyttningspresent. En kaktus kanske? haha.

Å Roy, mitt hjärta, fyller år på torsdag. Va ska man köpa? Han önskar sig en kamera (nån värsting variant) som man kan ha under vatten å sånt. Bara dyra presenter han önskar sig. Å nu kommer vi väl bli ruinerade innan dopet. Måste börja baka!!!!!!!!!! :D

Förresten va jag i stallet igår igen. Blev dock ingen ridning, men vi fixa å dona me hästarna. Uppe me tuppen va jag halv sju å Roy fick passa Leona. Mina hjärtan!!

Alla tiders de här! 


Kommentarer
Postat av: johanna

tack underbara yasemine saknar er nu får ni snart komma och ta en kaffe hos mig men dem måste göra en ny ombesiktning de kommer jag kräva jag och mamma hittade massor med fel vi skrev typ en helt A4 me fel <3

2011-10-04 @ 09:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0